Hurtig betaling - brug MobilePay
Hurtig levering - Normalt 3-5 arbejdsdage
Kompetent rådgivning - Ring på 40 20 82 29

Servicevilkår

REKLAMATIONSRET
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Egulve
Japanvej 26
4200 Slagelse

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.
Varerne skal tilbageleveres, eller sendes, til den butik som har udstedt faktura og den medsendte RMA seddel kan benyttes. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav

Ved fragtskader:

Kvitterer aldrig for modtagelse af varer uden, at have undersøgt emballage for synlige skader. Er der synlige skader, kan man nægte modtagelse, eller kvitterer med forbehold, hvorefter godset skal undersøges grundigt.

Synlige skader skal være os i hænde med billeddokumentation inden for 1 dag efter modtagelse, og skjulte skader skal være anmeldt inden for 5 dage fra modtagelse med billeddokumentation.

KLAGEADGANG
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til salg@e-gulve.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Center for Klageløsning 
Nævnenes Hus 
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr